Įsivertinimas yra vienas iš esminių mokyklos veiklos veiksnių, padedančių užtikrinti ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančios mokyklos veiklos kokybę. Įsivertinimu siekiama kurti besimokančią bendruomenę, kurioje nuolatinė visos mokyklos bendruomenės refleksija, savianalizė, visų lygių tarpusavio bendradarbiavimas, dėmesys aktualiausiems mokyklos veiklos aspektams, lemiantiems ugdymo kokybę, būtų esminiai. Tokiu būdu įsivertinimas tampa integralia mokyklos veiklos dalimi, laiduojančia individualius kiekvieno mokyklos bendruomenės nario ir mokyklos kaip organizacijos pokyčius, kurie grindžiami savistaba, kritiniu mąstymu ir profesinio tobulėjimo galimybėmis. Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo tikslas – sukurti mokykloje kokybės siekio kultūrą, į mokyklos tobulinimo procesus įtraukiant visus bendruomenės narius.
2023-2024 metais Ariogalos lopšelyje-darželyje vyko veiklos kokybės įsivertinimas.
Kviečiame susipažinti su metodika bei vertinimo rezultatais.
Teminis įsivertinimas – gili, tikslinga, išsami pasirinktos lopšelio-darželio veiklos srities analizė, kurią lopšelis-darželis atlieka norėdama įsigilinti į iššūkius keliančią mokyklos veiklos sritį.
2024 m. IV ketv. Ariogalos lopšelyje-darželyje atliktas pasirinktos srities teminis įsivertinimas.
Kviečiame susipažinti su teminio vertinimo ataskaita (prieduose).
IPU mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika